GLAVNE NALOGE IN ODGOVORNOSTI:
· vodenje evidenc o izrabi delovnega časa zaposlenih;
· izdelava, vodenje statistik in poročil v zvezi s programom in njegovo izvedbo;
· obračun dnevnic, izdaja in obračun potnih nalogov;
· vodenje glavne blagajne (vodenje blagajniškega dnevnika);
· priprava dokumentacije in seznama za direktne bremenitve;
· pomoč pri prijavi škod za nezgodna in premoženjska zavarovanja;
· izdajanje računov;
· opravila, povezana z delom z blagajno (priprava in prodaja vstopnic, vpisa abonmaja, obračun abonmajev in posameznih predstav, dnevno zaključevanje blagajne z izdelavo poročila blagajnika ipd.);
· ažurno sestavljanje poročil o rezervacijah in prodanih vstopnicah;
· priprava dopisov; sprejem, odprema pošte;
· sodelovanje pri organizaciji in izvedbi prireditev in dogodkov v organizaciji zavoda;
· sodelovanje in pomoč pri drugih nalogah s področja uprave zavoda;
· druga organizacijsko administrativna dela po nalogu nadrejenih.
Zahtevana izobrazba: VI. stopnja - visokošolski strokovni in univerzitetni program (1. bol. st.)
Smer: ekonomska, poslovna, administrativna ali upravna
PRIČAKUJEMO:
· 3 leta delovnih izkušenj;
· dobro poznavanje programov Microsoft Office, še posebej Excel-a;
· poznavanje blagajniškega poslovanja in plačilnega prometa;
· aktivno znanje slovenskega jezika; osnovno znanje angleškega jezika;
· sistematičnost, natančnost in samoiniciativnost;
· dobre komunikacijske, organizacijske sposobnosti;
· sposobnost timskega dela.
PONUJAMO:
· zaposlitev za nedoločen čas s 5 mesečnim poskusnim delom,
· zaposlitev za polni delovni čas,
· letno neenakomerno razporejen delovni čas,
· dinamično in razgibano delo,
· redno plačilo,
· takojšnji pričetek dela.
Kandidate vabimo, da prijave s priloženim življenjepisom in dokazili posredujejo do vključno 15. 12. 2023 na elektronski naslov tjasa.suligoj@slg-ce.si.
Prejete prijave bomo obravnavali zaupno.