Dramatičarka in scenaristka Iza Strehar, predstavnica najmlajše generacije ustvarjalcev, si je za temo komedije Vsak glas šteje izbrala predvolilno politično zakulisje. Vsak glas šteje je politična satira, ki prerivanje za oblast in barantanje s položaji, karierami in financami kaže tako suho in cinično, da vsa banalnost golega trgovanja z družbenimi odnosi zadene gledalca direktno v obraz. Kritično ost neposredno usmerja na svoje poudarjeno poenostavljene like, posredno pa tudi na gledalca v dvorani, ki se zlahka prepozna v vlogi javnosti tukaj in zdaj, te javnosti, ki bodoče ali aktualne politike presoja po njihovi popularnosti in s tem sodeluje v začaranem krogu neumnosti in pritlehnosti, ki jo gleda na odru.
Strokovna žirija je v utemeljitvi zapisala: »Vplivna in anonimna strica iz ozadja si za predsedniškega kandidata izbereta primerno gnetljivega »nečaka« in ga začneta uriti za spopad in zmago na prihajajočih volitvah. Pri tem kakopak ne izbirata sredstev. Vsi, ki so po spletu naključja vpleteni v ta ris, od novinarjev do visokošolskih profesorjev, se izkažejo kot slinarji, upogljivci, ritolizniki in se brez večjih težav pustijo podkupovati. Le da je cena, ker gre za komedijo oziroma, če smo natančni, za politično satiro, bizarna oziroma smešna. Namesto denarja, vpliva in moči si želijo vstopiti v svet umetnosti, postati dobri in slavni pesniki in si s tem kupiti nesmrtnost. Projekt propade, ker kandidat vseh svojih nalog ne zna dobro izpolniti. A se na koncu odloči, da se bo tudi sam raje kot politiki zapisal umetnosti.
Duhovita politična satira, kakršnih pri nas ni v izobilju, se dotakne provincialne plemenske povezanosti, kjer se vsi poznamo in je vse mogoče. Mogoče je spremeniti vsak razpis, zamajati vsakega novinarja, podkupiti vsakega kritika, vplivati na vsak medij. V celotni parodiji je nepremakljivo samo mlado dekle, hči predsedniškega kandidata, ki v svoji feministični drži pogumno kljubuje seksistični moški matrici in ostaja neomajno na položaju mačistične borke za svoje pravice.
Igra se norčuje tako iz lobističnih mrež, medijev, vplivnih povezav, kratkotrajnega uspeha in slave, ki ju omogočajo mediji, starih stricev iz ozadja in tako imenovanih novih obrazov, seksizma in celo zagledanosti v odrešitev new age receptov o zdravem življenju.
Klub dejstvu, s katerim se tako radi pohvalimo, da je slovenska dramatika utemeljena na Cankarjevi politični komediji, pa se poklicni dediči malokdaj spoprijemajo z enako ali podobno temo. Zato je tolikanj hvalevredneje, da smo po dolgem času spet dobili aktualno politično satiro, ki kritično in humorno govori o našem kontekstu, o družbi in okolju, ki nas zaznamujeta in nemalokrat tudi usodno določata.«
Režiserka Ajda Valcl
Dramaturginja Alja Predan
Scenografka Urša Vidic
Kostumografka Sanja Grcić
Avtorica glasbe Polona Janežič
Lektor Jože Volk
Oblikovalec svetlobe Jaka Varmuž
Asistentka kostumografke Maša Knez
Igrajo
Lesjak, Martin Andrej Murenc
Hren, Robert, predsedniški kandidat Aljoša Koltak
Sandra, Lesjakova tajnica Maša Grošelj
Novak, Danilo Renato Jenček
Andreja, Hrenova hči Živa Selan
Jež, predsednik v odhajanju Igor Žužek/Rastko Krošl
Bizjak, Jasmina, novinarka Tanja Potočnik
Moder, novinar Tarek Rashid
Premiera 29. novembra 2019
Predstava traja 1 uro in 10 minut in nima odmora.
V predstavi je uporabljena tudi pesem Tiroler Jodler (Regine).
Vodja predstave Anže Čater • Šepetalka Breda Dekleva • Lučni mojster Jernej Repinšek • Tonski mojster Drago Radaković • Dežurni tehnike Rado Pungaršek • Oblikovalki maske Marjana Sumrak, Andreja Veselak Pavlič • Garderoberki Melita Trojar, Mojca Panič • Rekviziterka Manja Vadla • Odrski mojster Gregor Prah • Pomočnik tehničnega vodja Rajnhold Jelen • Tehnični vodja Miha Peperko