SLG CeljeSLG Celje

Ponovitve preteklih sezon

Kajetan Kovič
Maček Muri
Igra za otroke

Avtorica dramatizacije Romana Ercegović
Režiser Matjaž Latin
Skladatelj Jerko Novak
Avtor glasbenih aranžmajev Igor Leonardi
Igralci Kristijan Guček, Ana Ruter, Bojan Umek,
David Čeh, Igor Žužek, Minca Lorenci,
Damjan M. Trbovc, Aljoša Koltak, Pia Zemljič

Premiera 6. oktobra 2007


»… na srečo pa znajo dobro peti tudi celjski protagonisti.

To je velik plus zanje. Vse skupaj je torej izzvenelo v

dobrem ritmu, z obilo zabave in smeha iz prepolne dvorane.

 

Mimogrede: razprodani sta bili tako predpremiera kot prva uprizoritev

in najbrž na ponovitvah ni nič drugače.«
TomaS, Novi tednik Celje, 16. 10. 2007

Federico García Lorca
Hiša Bernarde Alba
(Casa de Bernarda Alba)
Drama žensk v španskih vaseh

Režiser Diego de Brea
Igralke Jagoda, Anica Kumer, Barbara Medvešček,

Suzana Grau, Ana Ruter, Minca Lorenci, Nina Ivanišin, Lučka Počkaj

Premiera 5. decembra 2008


»Dolg aplavz je pokazal, da je občinstvo to k avtorju naravnano
predstavo vzelo za svojo. Z njo je ženski ansambel dosegel enega
vrhuncev letošnje sezone.«
Marjan Strojan, RA Slovenija, 6. 12. 2008, Danes do 3-ih

»Celjska predstava sodi med doslej najbolj domišljene interpretacije

pri nas in dokazuje, da je mogoče popolno (sicer brutalno)

magičnost tudi danes na odru ustvariti brez posiljeno inventivnih režijskih, scenskih ali kostumskih prijemov.

Senzibilnost režiserja in osem izvrstnih igralk zadošča.«
Peter Rak, Delo, 11. 12. 2008

Milan Jesih
Triko
Ena dejanska burka

Režiser Luka Martin Škof
Igralci Anica Kumer, Barbara Medvešček, Bojan Umek, David Čeh

Premiera 5. marca 2009 na Odrupododrom

 

»Triko ostaja tudi četrt stoletja po premierni uprizoritvi pravi mali dramski biser,

še zlasti v tokratni postavitvi in v suvereni režiji mladega Luke Martina Škofa.«
Peter Rak, Delo, 11. 3. 2009

»/…/ dobro izdelana in natančna predstava /…/ S strogo prostorsko zamejitvijo

pa vsebinske in dramaturške premene poleg prevladujoče ironije proizvajajo tudi pomemben učinek stiske ob soočenju z ničnostjo sveta, ki ga imenujemo ljubezen.«
Ignacija J. Fridl, Dnevnik, 9. 3. 2009

Gregor Strniša
Samorog
Poetična drama

Režiser Janez Pipan
Igralci Igor Žužek, Mario Šelih, Andrej Murenc, Nina Ivanišin, Minca Lorenci, Miro Podjed, Bojan Umek, Vlado Novak k. g., Igor Sancin

Premiera 15. maja 2009


»In ta sublimnost odlikuje tudi celjsko uprizoritev Strniševega Samoroga,

še posebej pri kreiranju temeljne poante drame, namreč popolne alienacije,

izolacije, vseobegajoče samosti, nesmiselnosti vsakih človeških interakcij,

ker so te v temeljih disfunkcionalne, zaznamovane s prvinsko animaličnostjo in predvsem pogojene s pozicijo moči oziroma nemoči.«
Peter Rak, Delo, 23. 5. 2009

Milica Piletić
Tom Sawyer in vražji posli
Po motivih knjige Prigode Toma Sawyerja Marka Twaina
Predstava za osnovnošolce
Prva slovenska uprizoritev

Režiserka Ivana Djilas
Igralci Andrej Murenc, Lučka Počkaj, Aljoša Koltak, Damjan M. Trbovc, Suzana Grau, Ana Ruter, Renato Jenček, Zvone Agrež, Mario Šelih, Igor Sancin, Igor Žužek, Tarek Rashid, Nada Božič k. g., Jagoda, David Čeh

Premiera 2. oktobra 2009


»Če želi pritegniti novo občinstvo novih generacij, so povsem umestni tudi občasni lahkotnejši projekti, ki morda nimajo posebnega artističnega dometa, zato pa so še toliko bolj nepogrešljivi pri ohranjanju kondicije gledališča na najrazličnejših ustvarjalnih segmentih in pri preprečevanju umika v hermetično ekskluzivnost. Predstava Tom Sawyer in vražji posli v celjskem gledališču nedvomno spada v takšen kontekst. Scenografija in kostumografija sicer sledita klasičnim, skoraj klišejskim ikonografskim vzorcem, vendar ustvarjata privlačno vizualno podobo, ki se lahko kosa tudi z bolj prestižnimi svetovnimi produkcijami.«
Peter Rak, Korektna kratkočasnost, Delo, 10. 10. 2009
Bridget O'Connor
Zastave
(The Flags)
Drama
Prva slovenska uprizoritev

Režiser Matjaž Latin
Igralci Andrej Murenc, Vojko Belšak, Renato Jenček, Minca Lorenci

Premiera 27. novembra 2009

»Igralci in igralka se tako vseskozi gibljejo na tanki liniji, ki loči komično od tragičnega, sestopanje zdaj na eno, zdaj na drugo stran pa je izpeljano s pravim občutkom. /…/ Kakor koli že, Zastave so zelo soliden dokaz, da je družbeni mikrokozmos pogosto veliko bolj zanimiv kot pa cepljenje nove mitologije na preživete velike zgodovinske teme in utopije.«
Peter Rak, Delo, 2. 12. 2009

»Gre za izjemno dobro zrežirano in igrano predstavo /…/«
Zdenko Kodrič, Zastave, Večer, 1. 12. 2009

»Pod črto so Zastave odlična predstava, ki jo na svojih valovih nosi požrtvovalna igra. Plima prihaja, zeleno zastavo gor.«
Aljaž Kovač, RA Slovenija 1, 28. 11. 2009, Danes do 13-ih

 

Ingmar Bergman
Jesenska sonata
(Höstsonaten)
Prva slovenska uprizoritev
Režiser Janez Pipan

Igralci Bojan Umek, Pia Zemljič, Lučka Počkaj, Barbara Medvešček

Premiera 5. februarja 2010

»Obeti v polni meri izpolnjeni in preseženi. Dolg aplavz je skoraj zahteval bis.

Kdo pravi, da se na periferiji ne da uprizarjati odličnih, težkih in butičnih predstav,

češ da publika ni primerna. To je samo izgovor.«
Aljaž Kovač, RA Slovenija 1, 28. 11. 2009, Danes so 13-ih

»Intelektualistični režijski pristop Janeza Pipana je učinkovit. Režija te (anti)drame brez srečnega konca se ne upeha niti za trenutek, briljant polira in polira, ne zmanjka energije, vrtljaji, ki polirajo drag kamen, se iz trenutka v trenutek zvišujejo.«
Zdenko Kodrič, Večer, 10. 2. 2010

»Aktualna uprizoritev je tako predvsem analitično premišljena vkomponiranost igralskih, glasbenih in svetlobnih prvin v večdimenzionalno pomensko strukturo, ki se interpretativno razmahne kot rezultat precizne in celostne obravnave teksta s pomočjo povečave implicitno prisotnih potez Bergmanove bio- in bibliografije.«
Nika Leskovšek, Dnevnik, 11. 2. 2010

»Jesenska sonata v režiji Janeza Pipana tako izzveni kot izjemna analiza sodobne evropske
civilizacije.«
Peter Rak, Delo, 23. 2. 2010

 

David Mamet
Romanca
(Romance)
Komična drama
Prva slovenska uprizoritev

Režiser Matjaž Zupančič
Igralci Renato Jenček, Mario Šelih, Vojko Belšak, Janez Hočevar k. g., David Čeh, Aljoša Koltak, Zvone Agrež

Premiera 19. marca 2010

»Režiser Matjaž Zupančič vztraja pri hitri dinamiki, ki še stopnjuje kaotično ozračje, že omenjena politična oziroma socialna, religiozna, intimna ipd. nekorektnost je garnirana še z verbalno nekorektnostjo, psovke so sestavni del vsakodnevnega vokabularja. Mamet ob tem ne samo da ne ponuja nobenega izhoda, temveč tudi ne moralizira in ne daje podukov. Predstava kot nalašč za sedanjo slovensko družbeno stvarnost..«
Peter Rak, Delo, 23. 3. 2010

»Ko gledalec za hip pomisli, da je sredi dolgočasnih in žlobudravih političnih prepirljivcev, ga že v naslednjem koraku ujame divja sekvenca, v kateri pa komičnost ne blaži grozljivih napetosti med posamezniki. Časa za relativizacijo preprosto ni in prav to je največja režiserjeva odlika; tudi prepir, ki ga strastno podpihuje, postane vzorec tako (nenavidezno) značilen za našo/svetovno družbo. Igralci – Janez Hočevar, Renato Jenček, Mario Šelih, Vojko Belšak, David Čeh, Aljoša Koltak in Zvone Agrež – so imenitni izvedenci in prvaki za parodijo in preračunljiva zmagoslavja, hinavščino in ljubezen. Vsi enakovredno simbolizirajo aktualnosti: brezizhodnost in banalnost, populizem in bizarnost tega sveta.«
Zdenko Kodrič, Večer, 23. 3. 2010

»Režiser Matjaž Zupančič je pri njihovem prepletanju ujel tisto fino linijo med vulgarnostjo in parodijo, da se pri tem uspešno izognejo pastem občutljivih religioznih, političnih in družbenih predsodkov, ki jih Romanca brezobzirno in iskreno razbija.«
Aljaž Kovač, RA Slovenija 1, 20. 3. 2010, Danes do 13-ih

 

Victoria Benedictsson
Urok
(The Enchantment)
V novi verziji Clare Bayley
Klasična igra
Prva slovenska uprizoritev

Režiser Samo M. Strelec
Igralci Pia Zemljič, Lučka Počkaj, Tarek Rashid, David Čeh, Mario Šelih, Ana Ruter, Suzana Grau, Jagoda, Barbara Medvešček, Minca Lorenci, Igor Sancin, Damjan M. Trbovc

Premiera 14. maja 2010
Ob svojem nastanku je bila drama Urok popoln škandal, saj gre v resnici za oris ljubezenske afere med avtorico drame Victorio Benedictsson in literarnim kritikom Georgom Brandesom, s katerim se je zapletla v javno in škandalozno ljubezensko zvezo. Ko jo je zapustil kot ljubimec in kot kritik (ni hotel napisati recenzije njenega romana), je leta 1888, kmalu po tem ko je končala dramo Urok, na isti dan kot je pred dvanajstimi leti umrla njena hčerka, naredila samomor.

Drama Urok je nabita z erotiko in v središče dogajanja postavi Luise, izobraženo, ugledno, samsko, mlado žensko, ki živi neodvisno življenje v Parizu, kjer spozna fatalnega Gustava Allanda, znanega umetnika in ženskarja. Luise svobodno ljubezen postavi pred poroko s provincialnim bančnim uslužbencem. Strastna in nora ljubezen z Gustavom Allandom pa zanjo pomeni tragičen konec.