Strokovna žirijav sestavi Tina Mahkota (predsednica), Kaja Novosel in Peter Petkovšek je podelila naslednje nagrade:
ŽLAHTNA KOMEDIJANTKA
Tamara Avguštin za vlogi Potnice in Delavke v komediji Paloma Brine Klampfer in Kaje Blazinšek v izvedbi Slovenskega mladinskega gledališča, AGRFT-ja in KUD-a Krik.
Tamara Avguštin je interpretativno natančno in poglobljeno izoblikovala lika Potnice in Delavke tovarne Paloma. Pri tem ji dialekt kot eno glavnih sredstev komičnosti uprizoritve ni služil kot element hipne zabave, temveč kot identitetni gradnik dodelanega večplastnega karakterja, s katerim je nemalokrat krmarila celotno uprizoritveno dogajanje, povečini v uigranem tandemu z Umetnikom in Delavcem Staneta Tomazina. Tamara Avguštin v svoji interpretaciji ne pretirava, temveč komičnost dozira z občutkom tako za žanr kot tudi za gledalca, uprizoritvenega materiala pa se loteva s svežino, subtilno duhovitostjo ter pristno zanesenostjo, ki njeno kompleksno igro in nastop delata žlahtna.
ŽLAHTNI KOMEDIJANT
Stane Tomazin za vlogi Umetnika in Delavca v komediji Paloma Brine Klampfer in Kaje Blazinšek v izvedbi Slovenskega mladinskega gledališča, AGRFT-ja in KUD-a Krik.
Stane Tomazin je s preudarno odmerjenimi igralskimi izrazili, zlasti z iskrivim, dodelanim in pretanjenim gibom ter z natančno odmerjeno narečno dikcijo, ki nikoli ne zdrsne v banalnost ali ceneno komiko, v Palomi ustvaril obča lika Umetnika in Delavca. Oba sta posebej izstopajoča in polnokrvna v briljantnem dvojcu z likoma Potnice in Delavke Tamare Avguštin. Četudi brezimna, sta lika, ki ju je ustvaril Stane Tomazin, vse prej kot tipska ali karikirana, temveč sta prežeta s toplino in z bistroumnim uvidom v usodo malega človeka, empatična, radoživa in polnokrvna, predvsem pa žlahtno smešna.
ŽLAHTNI REŽISER
Juš Zidar za režijo absurdno tragične komedije o norostih našega časa Pošta Drame SNG Maribor.
Juš Zidar je v predstavi Pošta prikazal svež in nepričakovan režijski koncept, ki se odlikuje predvsem z iskanjem specifične, absurdno obarvane prizme, skozi katero se učinkovito lomijo podobe likov onemogočenih poštnih uslužbencev in njihovih neuresničenih fantazij. Svet začaranega sistema, ki je namenjen le še samemu sebi, je Juš Zidar spretno vzpostavil z uporabo natančnega giba, arhitekturne prisotnosti na odru in simbolne moči prostora, s tem pa naredil odločen korak naprej proti tipu komedije, ki deluje preko subtilnega, počasnega in blagega.
ŽLAHTNA KOMEDIJA PO IZBORU STROKOVNE ŽIRIJE
Komedija Paloma Slovenskega mladinskega gledališča, AGRFT-ja in KUD-a Krik.
Žlahtnost uprizoritve Paloma se kaže v uigranosti vseh gledaliških elementov in v precizno odmerjeni uporabi komičnih sredstev, ki nikoli ne zapadejo v banalnost. Ti tvorijo prepričljivo in domiselno celoto, ki se ji kljub grenki življenjskosti fabule iskreno nasmejemo. Ob tem predstava ne poskuša moralizirati, niti ne vsiljuje vsesplošnih resnic in aktualističnih klišejev, temveč razgibano korespondira z občinstvom – še najbolj takrat, ko razgalja nevralgične točke današnjega prostora in časa. Paloma ne išče bližnjic z instant humorjem, prilepljenim na etiketo narečja ali na enostranske interpretacije sladkogorskih likov, ampak dokumentarno osnovo in spominsko gradivo, iz katerih izhaja, premišljeno nadgradi in ustvari svoj fiktivni svet, v katerem vešče raziskuje večpomenskost komičnih nians malega kraja.
Strokovna žirija dodaja še posebno omembo predstave Kozlovska sodba v Višnji Gori Gledališča Celje v režiji Luka Marcena, ki je s premišljenimi režijskimi izhodišči, z dodelano koreografijo in z glasbenimi točkami igralcem omogočila ustvariti osupljivo razigran spoj situacijske komike in besednega humorja ter vdihnila pronicljivo svežino predlogi slovenske literarne klasike.
ŽLAHTNA KOMEDIJA PO IZBORU OBČINSTVA
Lepa povest iz stare zgodovine Kozlovska sodba v Višnji Gori Gledališča Celje (ocena 4,5378).