Igralsko nagrado Združenja dramskih umetnikov Slovenije Duša Počkaj za dveletno obdobje prejme Barbara Medvešček za vloge Matrjone v uprizoritvi Oblast teme Leva Nikolajeviča Tolstoja, Ane Grabner v uprizoritvi Druga preteklost Vinka Möderendorferja, Kate Mortimer, Katarine Valois in vojvodinje York v uprizoritvi Pet kraljev: K psihopatologiji neke monarhije Tiborja Hrsa Pandurja, Doroteje Lune Kovač v uprizoritvi Tega okusa še niste poskusili Maje Šorli ter Suzane v uprizoritvi Krajnski komedijanti Bratka Krefta.
Barbara Medvešček je zrela igralka s širokim igralskim spektrom, ki se vlog, tudi tistih najzahtevnejših, loteva premišljeno in poglobljeno, z občutkom za razvoj zgodbe in za oblikovanje detajlov. Pri svojih vlogah preizkuša in preigrava različne žanre in ostaja zahtevna do sebe, uprizoritve in gledališke umetnosti. Sposobnost preigravanja vseh nians emotivnega spektra njenih vlog in polno izživeti tudi njihov komični potencial dela dramske osebe, ki jih ustvarja, žive, polnokrvne in odrsko privlačne.
V uprizoritvi Oblast teme z vlogo Matrjone bravurozno upodobi žensko iz najglobljega socialnega dna. Njena fizično umirjena upodobitev je brezsramna in kruta, virtuoznost njene kreacije pa se pokaže predvsem v tem, da je iz tako neizprosnega značaja sposobna izvleči tudi pretanjeno komičnost, ki tako podkrepi kot tudi nadgradi njen lik. Vloga Ane Grabner v uprizoritvi Druga preteklost spenja številne narativne ravni zgodbe in jih povezuje v eno. Oblikuje jo z velikim občutkom za detajl. Tako gledalcu izriše izjemno ganljivo podobo ženske, ki mora za svoje preživetje tvegati tako rekoč vse, a na krivice in ponižanja vselej odgovarja s pomočjo in dobroto. V predstavi Pet kraljev: K psihopatologiji neke monarhije v vseh treh različnih vlogah (Kate Mortimer, Katarine Valois in Vojvodinje York) uspe ustvariti unikatne in kompleksne ženske like, katerih karakterni razponi se gibljejo od občutljivosti, samosvojosti, uporništva do trpljenja. Z inteligentnim niansiranjem med pripovedovanjem, dramskim dialogom in samoizpraševanjem tudi lucidno uteleša mehanizem ideje predstave. Njena Suzana iz Krajnskih komedijantov nosi prefinjeno erotično nabitost in prebujeno žensko čutnost. Z navidezno neprentecioznimi igralskimi gestami ji podeljuje usodnost in neustavljivo zapeljivost znotraj discipliniranega burlesknega žanra.
Skozi Dorotejo Luno Kovač v uprizoritvi Tega okusa še niste poskusili Barbara Medvešček izriše portret sodobne, samozavestne ženske, ki se pogumno spopada s pastmi uspešne kariere, družbenega aktivizma in osebnega, intimnega življenja. Do potankosti z njej lastno navidezno sproščenostjo izživi vse svoje igralske atribute - izjemno umerjenost igralskega izraza, subtilen občutek za čustvovanje, navihan, inteligenten smisel za humor in pronicljivo razumevanje režijske postavitve.
Draga Barbara, iskrene čestitke!